پیام تبریک مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاییه

فارس_ مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس طی پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه قوه قضائیه و مسئولان قضایی در استان فارس تبریک گفت.

کلمه نیوز، در پیام سیاوش بدری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی ارزشمند و ستودنی است و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد ، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت الله دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه در استان فارس و معاونین قضایی، و سایر همکاران در امر قضا را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.