رییس ستاد احیا امر غدیر استان مرکزی:

برگزاری ۱۰ شب جشن غدیرخم در اراک

مرکزی-کلمه نیوز-رییس ستاد احیا امر غدیر استان مرکزی گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، ۱۰ شب جشن در اراک برگزار خواهد شد.

علی عزیزی افزود: سال گذشته در اوج کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۰ شبانه روز عید برای ایام غدیر با بیش از ۸۰ هزار بازدیدکننده برگزار شد و امسال با کمک هیاتهای مذهبی و کانون های مساجد شورای شهر، شهرداری،سپاه روح اله و حمایت استاندار مرکزی سعی بر این است که یک دهه جشن به مناسبت ایام غدیر خم در مجموعه ورزشی امام برگزار شود.

وی ابراز کرد: به دنبال این هستیم واقعه غدیر خم را به عنوان یک مولفه مردم شهر اراک به کشور و جهان اسلام معرفی کنیم و در هیچ جایی یک دهه جشن برای غدیر گرفته نمی شود و این خوب است.

عزیزی اظهار کرد: در راه های شاد کردن جامعه به اسم اهل بیت کم کاری داشتیم که امیدواریم با انجام این کار این افتخار و مباهات را داشته باشیم که در ایام ولایت بیش از یک دهه جشن داریم و در حال حاضر نیز شهر چهره شاد و زیبایی گرفته و در کنار کار بیش از ۴۰ مجموعه‌ فرهنگی مذهبی و چند هیات ورزشی
نمایش بزرگ میدانی داریم که در قالب هنر معارف اهل بیت علیهم السلام را به مردم عرضه می کند در سنی بیش از یک هزار مترمربع نیز در این شب ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: از امشب ۲۲ تیر به مدت ۱۰ شب این جشن ها برگزار می شود و امیدوارم با تلاش رسانه غدیر به عنوان یک مولفه برای مردم اراک ایجاد شود و
غدیر را بیش از اندازه تکریم کنیم.