مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

هدف از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، غنی سازی آن است

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، بیشتر غنی سازی اوقات فراغت نسبت به پرکردن آن است.

عابد حقدادی در جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت تابستان، افزود: بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، امسال بحث اوقات فراغت مطابق سال های قبل از کرونا با رویکرد جدیدی آغاز شده و دستگاه های اجرایی استان، بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی، گروه های مردمی و جهادی و فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی همگی در کنار هم برای برگزاری این برنامه ها جمع شده اند.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ سلسله رویداد و برنامه را در سطح استان و در دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه ریزی کرده ایم که یکی از آن برنامه ها، برگزاری نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت با هدف معرفی برنامه های فراغتی استان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه در کنار برگزاری یک جشن در ایام دهه کرامت و ولایت است.

حقدادی ادامه داد: این برنامه ها با هدف پررنگ تر شدن حال و هوای فضای فراغتی در استان و ترغیب خانواده ها به شرکت در این برنامه ها صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اکثر برنامه های فراغتی استان برنامه هایی بسیار مناسب است و امسال ارزیابی بسیاری دقیقی از این برنامه ها با همکاری سمن های جوانان و گروه های مردمی و جهادی در دستور کار قرار دارد و متولیان مختلف خصوصا شهرداری ها و دستگاه های مختلف دیگری که در این حوزه فعال بودند مثل کمیته امداد امام(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فنی و حرفه ای و … برنامه ریزی کردند تا بتوانیم برنامه های خوبی را به مردم عرضه کنیم و اوقات فراغت را در فصل تابستان و بعد از آن خصوصا در بخش جمعیت روستایی استان پیگیری کنیم تا روحیه نشاط و شادابی را بیشتر در بین مردم و خصوصا نوجوانان و جوانان کیفی کنیم.