مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

افتتاح رویداد مهربانو با موضوع عفاف و حجاب در اراک

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از افتتاح رویداد مهربانو با موضوع عفاف و حجاب و ارائه نمونه پوشاک ارزان قیمت همزمان با دهه ولایت و هفته عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک خبر داد.

سینا دلشادی گفت: این گروه جهادی در راستای آگاه سازی دختران جوان و بانوان شهر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تاکید بر پوشش اسلامی و فرهنگی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی در بخشهای مختلف و در راستای جهاد تبیین و روشنگری همچنین در خصوص ترویج و گسترش عفاف و حجاب گام برمی دارد.

دلشادی تاکید کرد: با توجه به اینکه بحث عفاف و حجاب بسیار گسترده است باید در زمینه های مختلف به این مهم پرداخته شود بنابراین این رویداد با تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، گروه جهادی ملی بانو مجتهده امین، سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی، اداره کل تبلیغات اسلامی، دانشکده اطهر، مدیریت حوزه علمیه خواهران و بسیاری از گروههای همسو فعالیت خود را از ۲۴ تیر به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آغاز و پذیرای علاقمندان خانم و آقا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این رویداد گوشه ای از برنامه های بانوی مجتهده امین را به تصویر می کشد اظهار داشت: این رویداد در زمینه آگاه سازی با نشست های تخصصی با حضور اساتید مجرب در زمینه های مختلف بهداشت و سلامت ، مدلینگ، زیست عفیفانه برگزار می شود.

وی بیان کرد: به غیر از نشست های تخصصی، کارگاه‌های هنری، فرهنگی، کاریکاتور، خطاطی، نقاشی، کادگاههای برش دوخت آسان برگزار و در روز عید ولایت نیز بحث مولودخانی و محفل ادبی شعر برگزار می شود.