توسط مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور صورت گرفت؛

بازدید از پروژه های آبرسانی شهر اراک

مرکزی-کلمه نیوز-دکتر اتابک جعفری مدیر عامل آبفای کشور از آخرین وضعیت مراحل اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای گاوخانه، گیلی و مرزیجران و روند اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه سنجان شهر اراک بازدید نمود.

مهندس یوسف عرفانی نسب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در جریان این بازدیداز اجرای اصلاح شبکه آبرسانی در روستای گاوخانه اظهار داشت: اصلاح شبکه آب رسانی در روستای گاوخانه به طول ۱۰ کیلومتر در دست اجرا می باشد که تا کنون تا حدود۵/۷ کیومتر ان اجرا گردیده است.

وی اعتبار اجرای این پروژه را ۴۵ میلیارد ریال اعلام نمود و با اشاره به احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب در راستا اجرای طرح آبرسانی به روستای مرزیجران با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد :اجرای ۱۰۰۰ متر خط انتقال و ۲۵۰۰ متر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این شرکت در راستای اجرای طرح آب رسانی به روستای مرزیجران می باشد.

عرفانی نسب اجرای ۴۵۰۰ متر خط انتقال آب از چاه مجتمع آبرسانی گیلی جمالکه تا روستای گیلی را با اعتباری بالغ بر ۲۹ میارد ریال از دیگر پروژه های در دست اجرای این شرکت در راستای آب رسانی به روستاهای شهرستان اراک عنوان کرد.

در ادامه این سفر یک روزه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روند اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه سنجان شهر ار اک بازدید نمود.
گفتنی ست پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در بافت قدیم و منطقه سنگی سنجان شهر اراک با طول ۱۷ کیلومتر در دست اجرا می باشد که تا کنون ۱۵ کیلومتر آن اجرا گردیده است و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات به زودی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.