سرپرست سازمان مدیریت آرامستان اراک:

طرح جمع آوری متکدیان در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک

مرکزی-کلمه نیوز-سرپرست سازمان مدیریت آرامستان گفت: از آنجا که حضور متکدیان و مشاغل مزاحم با سوء استفاده از روحیه خاص شهروندان، مراجعین و زائرین اهل قبور در این محیط، به عنوان یکی از معضلات اجتماعی تمامی آرامستان های کشور به حساب می آید، این طرح به درخواست مراجعین و با هدف تکریم بستگان متوفی و زائرین اهل قبور به اجرا درآمد و در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود آقازیارتی افزود: با توجه به نارضایتی و شکایات مکرر بستگان متوفی و زائرین اهل قبور در خصوص مزاحمت متکدیان و مشاغل مزاحم، جمع آوری و ساماندهی این افراد در دستور کار سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک قرار گرفته است. وی اظهار داشت: حضور متکدیان موجب ایجاد مزاحمت و بی نظمی در مراسمات تدفین می شود و با توجه به حال نامناسب روحی بستگان متوفی، فراهم کردن شرایط مساعد به منظور ایجاد آرامش برای آنان امری ضروری است و سازمان مدیریت آرامستان ها توجه ویژه ای به این امر دارد.

وی ابراز کرد: این طرح از ساعات ابتدایی روز پنجشنبه ششم مرداد ماه در قالب تیمی متشکل از کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری، کارشناسان معاونت اجرائی سازمان مدیریت آرامستان ها و دستگاههای زیربط با جدیت در دو روز متوالی به اجرا گذاشته شد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان اراک گفت: از تمامی شهروندان و زائرین اهل قبور خواهشمندیم تا درصورت مشاهده هرگونه مزاحمت از سوی متکدیان و مشاغل مزاحم مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره چهاررقمی ۱۵۳۰ به همکاران ما در سازمان مدیریت آرامستان ها اطلاع رسانی کنند.