سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک:

برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اراک

مرکزی-کلمه نیوز-سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اراک خبر داد.

سید فرامرز مهاجرانی امروز در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این همایش افزود: شهر اراک ظرفیت و پتانسیل های بسیاری در زمینه های مفاخر، اماکن تاریخی و حتی غذاهای سنتی دارد که به نوعی کمتر معرفی شده اند و شهری ساکت و بی سر و صدا در این موضوع است.

وی اظهار کرد: تالاب میقان اراک جزو ۱۰ تالاب برتر کشور است و خانه امیرکبیر ظرفیت مناسب دیگری در جذب سرمایه‌گذار برای اراک است؛ بنابراین در این همایش قصد جذب سرمایه گذار و معرفی شهر اراک و پتانسیل های آن را داریم.

مهاجرانی با اشاره به اینکه این همایش و نمایشگاه ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود، بیان کرد: ریاست شورای سیاست‌گذاری این همایش را استاندار مرکزی و ستاد اجرایی را شهردار اراک برعهده دارند و مسئولیت دبیرخانه این همایش نیز با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک است.

وی در ادامه با اشارا به پارک شهید باهنر اراک گفت: پارک شهید باهنر ۱۸۰ هکتار فضای سبز مشجر است که زیرساخت های آن توسط شهرداری آماده شده و سرمایه‌گذاری با ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک دهکده گردشگری در این مکان جذب شده است.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک در پایان یادآور شد: کمیته علمی این همایش برعهده دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی است و یک کد ic برای این همایش اخذ شده که مقالات برتر در مجلات معتبر علمی منتشر شود.