مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

اعلام نفرات برتر چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اعلام نفرات برتر چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی خبر داد.

عبداله واحدی ابراز کرد: ۱۱۴ نفر از راه یافتگان به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی روز جمعه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ در آستان مقدس امامزاده محمد عابد علیه السلام شهرستان اراک با هم به رقابت پرداختند که نتایج آن مشخص شد.

وی اظهار کرد: در بخش برادران و در رشته قرائت تحقیق به ترتیب محمدرضا اکبری از اراک، محمد جلیلیان از ساوه و محمدرضا عسگری از اراک موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

واحدی ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل نیز مسعود شریفی از اراک، محمد محمدی از اراک و حمید باباجانی از ساوه مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم ابوذر کرمی از اراک، رضا نادی از شازند و حمیدرضا طبیبی از ساوه مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نفر اول مرتضی سعیدی از اراک،
نفر دوم حسن یعقوبی از اراک و نفر سوم سید محسن میر علی اکبری از اراک مشخص شدند.

واحدی با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریمرضا محسن آبادی، مصطفی سعیدی و محمد طاهر میرزایی هر سه از اراک عناوین اول تا سوم را کسب کردند، اظهار کرد: در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز جواد رضایی از اراک، پژمان احمدی از اراک و مرتضی قنبری از ساوه موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی گفت: در بخش خواهران و در رشته قرائت تحقیق به ترتیب نسترن محمودی از ارا، فاطمه خادمیان از ساوه و زهرا گرجی از اراک مقام های اول تا سوم را بدست آوردند و در رشته قرائت ترتیل نیز شیما احمدی از اراک، شیما مومنی از اراک و طاهره ملایری از آشتیان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی یادآور شد: در رشته حفظ کل قرآن کریم، زینب مهدوی نکو از ساوه، فاطمه فارسی از ساوه و پریسا نجفی از اراک و در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نیز شیما مهر آبادی از اراک، هانیه قناتی از ساوه و سهیلا حسینجانی از اراک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم زهرا تلخابی از فراهان، ملیکا توکلی از شازند و طیبه نوروزی از اراک، در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز زهرا آقارضی از اراک، رقیه صدری از ساوه و هدی کارونی از اراک مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

واحدی خاطرنشان کرد: سهمیه استان مرکزی و اسامی راه یافتگان از استان به مراحل بالاتر تماما توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تعیین و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.