مدیر منطقه مرکزی شرکت فرآورده های نفتی:

تشریح عملکرد منطقه استان مرکزی در یکسال گذشته

مرکزی-کلمه نیوز-مدیر منطقه استان مرکزی در هفته دولت، عملکرد یکساله گذشته این منطقه را تشریح کرد.

سعید جمشیدی گفت: از آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در حوزه های مختلف گامهای موثری را برداشته است که امید است مورد قبول خداوند متعال و رضایت مردم شریف استان وکشور و مسئولین استانی وستادی قرار بگیرد.

وی به راه اندازی جایگاههای عرضه سوخت استان در زمان حمله سایری اشاره و ابراز کرد: با تلاش مجدانه تمامی کارکنان این منطقه و سایر شرکتهای نفتی همجوار توانستیم در کمترین زمان ممکن جایگاهها را در مدار خدمت رسانی قرار دهیم و این نشان از همدلی وتعامل تلاشگران این عرصه داشت.

جمشیدی به فعالیتهای عملیاتی و فنی و مهندسی نیز اشاره کرد و افزود: در طول یکساله گذشته با ارسال میلیونها لیتر نفتگاز و بنزین یورو ۴در سطح استان در کاهش آلودگی های زیست محیطی موثر بوده که امید است با گاز سوز کردن خو درو های عمومی وجایگزین کردن سوخت پاک سی ان جی بر رفع بیشتر ذرات معلق در هوا وبهبود شرایط آب و هوایی موثر باشد.

وی میزان مصرف سوخت سی ان جی را ۱۸۰میلیون مترمکعب ذکر و بیان کرد: در طول یکسال گذشته معادل همین مقدار سوخت بنزین صرفه جویی شده است.

در ادامه مدیر منطقه استان مرکزی با اشاره به بهره برداری دو باب جایگاه عرضه سوخت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱گفت: در حال حاضر جایگاههای عرضه سوخت مایع ریحان وتاج وتخت به بهره برداری رسیده اند که در اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم میتواند نقش به سزایی ایفاد کند.

وی به سفر هیات دولت در تابستان ۱۴۰۱به استان مرکزی نیز گریزی زد و آنرا مایه خیر وبرکت برای استان دانست و افزود: در این سفر ما میزبان معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی بودیم.

مدیر منطقه استان مرکزی به تاکیدات ریاست محترم جمهوری با مقوله در میان مردم بودن اشاره کردو خاطر نشان کرد، در طول یک سال گذشته تلاش کردیم بر این ملاقتها افزوده شود و سامانه پاسخگویی به شکایات درحوزه روابط عمومی( مرکز ۰۹۶۲۷)و همچنین سامانه سامد تقویت و مدت زمان پاسخ گویی تا حد ممکن به ۳ روز کاهش یابد .

وی به مقوله عفاف وحجاب و حقوق شهروندی در یکسال گذشته نیز پرداخت و گفت: در ارزیابی های استانی و ستادی منطقه استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شده است که جای خرسندی است .

جمشیدی یادآور شد: در طول یک سال گذشته با کمک خیرین درون سازمانی و افراد متفرقه بیرون از شرکت توانسته ایم در ساخت دو باب خانه جهت ایتام وافراد معلول مشارکت و در امر کمک به نیازمندان از جمله تحت حمایت قرار دادن بچه های بی سرپرست و یا بدسرپرست ، و همچنین کمک به سیل زدگان روستای آهنگران وتامین بسته های معیشتی اقدام کنیم که امید است مورد قبول حضرت حق گرفته باشد.