نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

رونمایی از کتاب “حاج کمیل”

مرکزی-کلمه نیوز-سردار داود غیاثی‌راد در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در اراک از رونمایی از کتاب «حاج کمیل» خبر داد و  اظهار کرد: کتاب «حاج کمیل» با معرفی شهید مدافع حرم «سرهنگ پاسدار حاج کریم میشی» در حسینیه سیدالشهدا تهران رونمایی شد.

سردار داود غیاثی راد افزود: حاج کریم میشی یکی از گمنام‌ترین پاسداران استان ایلام است که معتقدم چاپ و انتشار کتاب‌هایی با موضوع معرفی شهدا، نقش به سزایی در نشر  فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه در آیین رونمایی از این کتاب لوح سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین و رییس هیئت امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور به خانواده مدافع حرم حاج کریم میشی با حضور مسئولین لشکری و کشوری اهدا شد، اظهار کرد: در استان مرکزی و شهر اراک سرداران و شهدای بزرگی داریم که باید این شهدا را به درستی به جامعه معرفی کنیم.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتشار کتاب‌هایی با موضوع شهدا باعث آشنایی فرزندان این جامعه با قهرمان‌های واقعی می‌شود و باید شرایطی را فراهم کرد که جوانان به جای شناخت قهرمانان قلابی غربی، قهرمانان واقعی سرزمین خود را بشناسند.

غیاثی راد یادآور شد: سرداران جنگ و شهدای حرم الگوهای ارزشمندی برای جامعه هستند که باید به درستی به جامعه معرفی شوند؛ لذا باید شرایطی را فراهم کرد که جوانان به جای شناخت قهرمانان قلابی غربی، قهرمانان واقعی سرزمین خود را بشناسند.