در شرکت معدنی املاح ایران صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل صنعت معدن و تجارت و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل صنعت معدن و تجارت و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی طی نشستی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران؛ در این نشست مدیرکل صمت استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت های صنعت در اراک ، حرکت شرکت ها و کارخانه های صنعتی در چارچوب قانون و حفظ استاندارد ها را ضروری دانست.

مصطفوی سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی نیز به تشریح وضعیت منطقه و دغدغه های زیست محیطی تالاب میقان پرداخت و بر انجام تعهدات قانونی شرکت های صنعتی در استان مرکزی تاکید کرد .

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز ضمن اعلام آمادگی جهت مساعدت در طرح های زیست محیطی تالاب میقان و بر طرف شدن دغدغه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مردم شریف اراک و سازمان‌های مردم نهاد، بر سابقه موفق شاملا در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و استخراج و تولید محصول و نهایتا ایجاد درآمد برای‌ منطقه اشاره کرد و پیشنهاد توسعه شرکت معدنی املاح ایران با حفظ استانداردهای زیست محیطی را مطرح و به بیان مزیت های طرح توسعه پرداخت.

مدیر عامل تاصیکو افزود: شرکت معدنی املاح ایران یک شرکت سهامی عام و بورسی و امانت دار مردم است و متعلق به آنهاست و تمام سود آن نیز برای مردم است ، پس باید در حفظ و توسعه سرمایه مردم همه تلاش کنند.

بور بور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران نیز در راستای هرگونه مساعدت در حوزه محیط زیست اعلام آمادگی کرد و گفت: باید بصورت حرفه ای به موضوعات نگاه کرد و ضمن ایجاد اعتماد در مورد حفظ محیط زیست تعامل سازنده با مدیریت استان داشت تا مردم منتفع شوند .

وی افزود: به زودی با افتتاح پروژه‌های در حال اجرای این شرکت محصولات سولفات پتاسیم و کلرید کلسیم نیز به سبد محصولات شرکت اضافه می‌شود.

بوربور گفت: محصول نمک شرکت نیز با تولید سالیانه بیش از ۱۱۰ هزار تن، با نام‌های تجاری تابان، شما و پرند، در انواع بسته‌بندی فله و خانوار به بازار عرضه می‌شود.