اعلام درگاههای ارائه خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز- مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت : مخابرات با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در تلاش است تمام خدمات ارتباطی را به صورت غیرحضوری و به نحوی مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهد.

مهندس حیدری ضمن تشریح خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه و با توصیه به استفاده حداکثری مشتریان از خدمات غیرحضوری گفت : مخابرات منطقه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در تلاش است تمام خدمات ارتباطی را به صورت غیرحضوری و به نحوی مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهد.

وی یاد آور شد : پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ و دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق سامانه ۲۰۲۱ از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه می باشد .

همچنین  رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰*  از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران عنوان کرد .

مدیر مخابرات منطقه در پایان خاطر نشان کرد : مشتریان به منظور پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) می توانند از سامانه«مخابرات من» به آدرس :  www.tci.ir/billاستفاده کنند.

وی افزود: مشتریان با ثبت نام در این بخش می توانند از خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت بهره مند شوند .

انتهای پیام/