کشف و ضبط ۳ قبضه اسلحه شکاری در شروع شکار در ارژن

فارس_ مسئول سر محیط بانی منطقه حفاظت شده ارژن از کشف چندین قبضه سلاح شکاری و دستگیری یک شکارچی متخلف در این بخش خبر داد.

کلمه نیوز _ عباس راستی با اشاره به دستگیری متجاوزان به محیط زیست این منطقه بیان کرد: پس از بررسی و پایش مستمر و شبانه روزی کلیه نیروهای محیط بانی در بخش ارژن شاهد کشف و ضبط سه سلاح شکاری در این منطقه بودیم.

وی ادامه داد: این سه سلاح شکاری به همراه چند فشنگ سوزنی در منطقه زنگنه دشت ارژن کشف شد، که شامل یک اسلحه دو لول سوار شکاری با چند فشنگ سوزنی که از متخلف، در حال شروع به شکار کشف و ضبط شد.

راستی تاکید کرد: طی هفته اخیر نیز یک اسلحه تک لول شکاری به همراه چند فشنگ از بخشی از منطقه دشت ارژن از متخلف، در حال شروع به شکار همراه با مدارک خاطی کشف و ضبط شد.

طی همین بازه زمانی یک قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری ساچمه زنی ترکیه ایی در حاشیه رود خانه چهل چشمه در شروع به شکار کشف و ضبط شده است.

مسئول سر محیط بانی منطقه حفاظت شده ارژن ادامه داد: در کنار موارد ذکر شده همچنین یک نفر شکارچی متخلف به همراه یک لاشه اردک سر سبز و قطار فشنگ به همراه خودرو و کلیه مدارک دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.

به گفته او این فرد هم دست مسلحی داشته که پیش از حضور محیط بانان از منطقه متواری شده و یگان حفاظت محیط زیست همچنان به دنبال شناسایی و دستگیری او است.