توسعه فناوریهای روز در ارتباط با مشتریان
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه فناوریهای جدید نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار کرد: امروزه بیش از ۳۰ درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات از طریق شبکه مجازی انجام میشود و از آنجایی که شرکت ملی پست پلتفرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد و نیازمند ارتباط پیوسته با مشتریان است به دنبال توسعه استفاده از فناوریهای روز است.
رمضانعلی سبحانیفر در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت ملی پست یک میلیون مرسوله در شبانهروز جابهجا میکند، گفت: با توجه به قابلیت ارائه خدمات از طریق کدپستی در شرایط کنونی، ۱۷۰ دستگاه دولتی با پست همکاری دارند. این بستری برای توسعه سایر خدمات پستی است. بنابراین میتوان با استفاده از فناوریهای روز تنوع خدمات را بیشتر کرد و از طرف دیگر هزینه ارتباطات پیوسته شرکت پست با مشتریان را با استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی کاهش داد.
رئیس هیئتمدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری در تسهیل پروژههای دولت الکترونیک و تلاش در جهت رفع موانع موجود، افزود: شرکت ملی پست با تدوین قوانین و مقرراتی برای اجرای پروژههای دولت الکترونیک زمینه همکاری بخش خصوصی برای انجام پروژهها را فراهم میکند.
سبحانیفر با اشاره به نقش تسهیلگری شرکت ملی پست و وظیفه این شرکت در اسناد بالادستی پیرامون ایجاد پیامرسان و پست الکترونیک گفت: شرکت ملی پست به دنبال توسعه زیرساختها و فرهنگسازیهای لازم است تا با همکاری استارتآپهای بخش خصوصی در ابزارهایی همچون پیامرسان و پست الکترونیک ورود کند تا از این طریق ضمن کاهش هزینههای اطلاعرسانی در استفاده از خدمات پستی از این ابزارها برای فعالیتهای تبلیغاتی نیز به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
انتهای پیام
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰