در شرکت معدنی املاح ایران صورت گرفت،

برگزاری همایش گرامیداشت روز کارگر

مرکزی-کلمه نیوز-همایش گرامیداشت روز کارگر در شرکت معدنی املاح ایران با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین همزمان با هفته کار و کارگر با همراهی چند تن از معاونین و مدیران هلدینگ ضمن بازدید از سایت پروژه جدید، با اهدای شاخه گل از کارگران مجموعه معدنی املاح ایران تجلیل کرد.

به همین مناسبت پس از بازدید مراسمی در راستای تعامل با کارگران و تقدیر از کارگران نمونه در محل شرکت تشکیل شد.

در ابتدای مراسم بوربور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات دلسوزانه همکاران در عرصه تولید گفت: شرکت معدنی املاح ایران بزرگترین تولیدکننده پودر سولفات سدیم کشور است و به عنوان تولید کننده ۲۰ درصد از نمک صنعتی و خوراکی کشور و صادر کننده ۴۰ درصد از نمک صادراتی کشور فعالیت می کند.

بوربور با اشاره به اینکه محصول پروژه سولفات پتاسیم نیز در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد: تولید این محصول قدم موثری در خودشکوفایی کشور بردارد و به فرمایش مقام معظم رهبری کمکی در راه تولید پایدار کشور باشد.

مجید شیداپور به نمایندگی از طرف کارگران شرکت نیز با تبریک این روز به همکاران و تشکر از مدیران شرکت که همواره کارگران را سرمایه اصلی شرکت میدانند نیازهای کارگران را مطرح و از حمایت مدیرعامل در راستای ایجاد رفاه نسبی و امنیت شغلی تقدیر کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ضمن خداقوت به مجموعه معدنی املاح ایران و تشکر از زحمات کارگران، گفت: مجموعه املاح ایران از نظر تولیدی و حوزه های سودآوری مجموعه‌ی ممتازی در صدرتامین است و از این بابت از مدیریت مجموعه، اعضای هیئت مدیره، کارکنان و کارگران و همه‌ی زنجیره‌ای که برای اداره شرکت تلاش می کنند، تشکر می کنم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار باعث عزت کشور است، بر اهمیت حوزه کار و کارگر تاکید کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر علی رغم فشارهای دشمنان، جامعه کارگری پای نظام ایستاد.

امیرحسن نادری کارگران را سربازان اقتصادی کشور دانست که چرخ تولید را به گردش در می آورند و اظهار کرد: انتظار داریم در سبد محصولات مجموعه معدنی املاح ایران هرچه سریعتر محصولات جدید داشته باشیم.

در انتهای مراسم نیز از کارگران نمونه با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

گفتنی است، شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۳۶۱ باهدف اکتشاف، استخراج و فرآوری املاح مختلف معدنی تبخیری تاسیس شد.این شرکت در سال ۱۳۷۵ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و به شرکت سهامی عام تبدیل شد. هم اکنون با شش واحد تولیدی و دو طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و از بزرگترین تولیدکنندگان نمک تصفیه شده در ایران است.