رئیس جدید کارگرو تولید محتوا و شبکه های اجتماعی روابط عمومی کلانشهرها انتخاب شد
نشست کمیته روابط عمومی کلانشهرها اول تیر ماه با حضور ٢٠ مدیر ارتباطات در تهران برگزارشد.
مریم پاسالاردر این نشست بر ارتباطات نزدیک و دو سویه و بازدید های دوره ای از روابط عمومی های کلانشهر ها و تبادل نظر و انتقال و دانش تجربه های نو یکپارچگی تبلیغات محیطی ،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی روابط عمومی ،تقویت امور بین الملل با همکاری وزارت امور خارجه در جهت پویایی روابط عمومی ها تاکید کرد.
وی افزود :روابط عمومی جدا از خلاقیت و آفرینش نیست و حرفه روابط عمومی تحرک پویایی خلاقیت و هنر را در بر دارد و هر زمان روابط عمومی ها از این آیتم ها فاصله بگیرد دچار رخوت تکرار و سر در گمی خواهندشد.
مریم پاسالار همچنین در این جلسه بر لزوم آموزش های ضروری در سطح ملی را برای روابط عمومی ها پیشنهاد و بیان داشت :زنجیره آموزشی در روابط عمومی باید مداوم و فراگیر باشد و همواره نیاز به باز آموزی و تکرار دارد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس ،برنامه ریزی و تقسیم کار نظم و انضباط خوشرویی و خوشرفتاری همراه با سلیقه و کارگروهی را مهمترین عناصر روابط عمومی موفق و کارآمد عنوان کرد.
در ادامه این نشست کار گروههای رسانه و شبکه های اجتماعی و تولید محتوا ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرها مشخص شدند که مریم پاسالار به عنوان رییس کار گروه شبکههای اجتماعی و تولید محتوا انتخاب شد.
پایان خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰