امضای تفاهمنامه همکاری بین تامیناجتماعی هرمزگان و بانک صادرات
مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در این زمینه گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان، تفاهمنامه همکاری با بانک صادرات استان امضا شد.
عباس اکبری افزود: این تفاهمنامه به منظور ایجاد امکان بهرهبرداری از سامانه استعلام ارتباط بیمهای سازمان تامین اجتماعی برای این بانک منعقد شده است.
اکبری اظهارداشت: طبق این تفاهمنامه، مدیریت شعب بانک صادرات هرمزگان میتواند استعلامات بیمهای افراد مشمول را از طریق این سامانه انجام دهد.
وی عنوان کرد: از این پس بانک صادرات استان بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی در استان میتوانند استعلامات بیمهای مورد نیاز را انجام دهند و در وقت و هزینه ها نیز صرفهجویی خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در گذشته مشتریان بانک صادرات برای گرفتن استعلامات بیمهای مجبور بودند نامهای را از طریق این بانک دریافت کرده و با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و طی مراحل اداری، پاسخ استعلام را اخذ نموده و مجدد به بانک مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: از این پس با دسترسی مدیریت شعب بانک صادرات هرمزگان به این سامانه سازمان تأمیناجتماعی، مشتریان این بانک دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارند.
اکبری در پایان گفت: توسعه دولت الکترونیک و دسترسی اقشار مختلف مردم به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین اهداف این سازمان است تا همه مردم بتوانند از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در هر زمان و هر مکانی بهرهمند شوند.
در ادامه مدیر شعب بانک صادرات هرمزگان با تقدیر از این اقدام تامین اجتماعی در هرمزگان در دسترسی این بانک به سامانه استعلام بیمه ای سازمان تامیناجتماعی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع یک وظیفه برای همه مسئولان است و ما در بانک صادرات تلاش داریم بهترین خدمات را به سهولت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.
سید ناصر ظهیری عنوان کرد: سازمان تامیناجتماعی یکی از بزرگترین سازمانهای بیمهای کشور است که جمعیت زیادی از مردم تحت پوشش این سازمان قرار دارند.
وی ادامهداد: دسترسی ادارت و نهادهای مختلف به سامانه غیرحضوری سازمان تامیناجتماعی باعث میشود که خدمات این سازمان در دسترس همه مردم به راحتی قرار گیرد.
پایان خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰