برند «سبز چوب» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی تبریز به نمایش درآمد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب در حالی روز سه‌شنبه(۲۷ شهریورماه) در تبریز آغاز به کار کرد که غرفه شرکت‌ توسعه نیشکر و صنایع جانبی با نمایش بِرَند «سبز چوب»، به یکی از پربازدیدترین بخش‌های این نمایشگاه تبدیل شده است.

کلمه نیوز – به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این برند ام‌دی‌اف تولید شده از باگاس نیشکر، محصول شرکت لوح سبز جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر است که به گفته کارشناسان، تحوّلی در صنایع چوب ایران ایجاد کرده است.

برند سبز چوب برخلاف بسیاری از ام‌دی‌اف‌های موجود که از چوب درختان تولید می‌شوند، با بهره‌گیری از باگاس نیشکر تولید می‌شود. این ویژگی نه‌تنها از قطع درختان جلوگیری می‌کند، بلکه در راستای حفاظت از محیط‌زیست نیز گام مهمی به شمار می‌آید.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب در گفتگو با روابط‌عمومی، بر اهمیت حضور در چنین نمایشگاه‌هایی تأکید و آن را فرصتی برای معرفی دستاوردها و نوآوری‌ها به دست‌اندرکاران و متخصصان این حوزه دانست. پژمان چهرازی همچنین بر ضرورت توجه به نیازهای بازار و روندهای نوظهور در صنعت چوب برای هدایت فعالیت‌ها و نوآوری‌های این شرکت تأکید کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب که فعالان این حوزه از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران و گیلان حضور دارند، تا ۳۰ شهریور برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.