سخنرانی دکتر نجمه کشاورز در محضر مقام معظم رهبری

فارس_ دکتر نجمه کشاورز، متخصص گوش، حلق و بینی و رئیس پیشین بیمارستان قائم(عج) فیروزآباد، در محضر مقام معظم معظم رهبری سخنرانی کرد.

کلمه نیوز_ در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، در آئین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و ارتباط تصویری همزمان با استان های سراسر کشور، دکتر «نجمه کشاورز» متخصص گوش و حلق و بینی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت با حضرت آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در ابتدای این آئین ، شش نفر از اعضای خانواده بزرگ شهدا و فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایراد سخنرانی کردند.

دکتر «نجمه کشاورز» متخصص گوش، حلق و بینی و رئیس پیشین بیمارستان قائم(عج) شهرستان فیروزآباد نیز به نمایندگی از جامعه پزشکی مطالبی در خصوص مجاهدت ها، فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس به ویژه ایثار، رشادت ها و حماسه های پزشکان و کادر بهداشت و درمان در این دوران و پس از آن و راه های گسترش این فرهنگ، شهادت جمعی از پزشکان و کادر بهداشت و درمان در دوران سخت بحران کرونا از جمله شهید ایثارگر شهرستان فیروزآباد دکتر «عباس صفرپور» و همچنین شهیده پرستار «مریم رحیمی» از استان فارس، تلاش ها در احیای جوانی جمعیت، پیشرفت ها و موفقیت های حوزه بهداشت و درمان و همچنین برخی مسائل، مطالبات و دغدغه‌های ایثارگران و کارکنان حوزه سلامت ارایه کرد.

دکتر کشاورز در پایان سخنرانی، انگشتر حدید مقام معظم رهبری را برای پدرش که جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس است، دریافت کرد.