مانچینی: بازیکنان هم مسئول‌اند

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان بعد از تساوی ناامیدکننده برابر بحرین انگشت اتهام را به سمت سالم الدوساری و دیگر بازیکنان تیمش گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال عربستان نتیجه ناامیدکننده دیگری را با هدایت روبرتو مانچینی به دست آورد. این تیم که در خانه از بحرین پذیرایی می‌کرد با تساوی بدون گل متوقف شد تا انتقادها از سرمربی ایتالیایی عربستان بسیار بالا گیرد؛ تا جایی که حتی با واکنش تند حاضران در ورزشگاه همراه و مجبور به واکنش هم شد.

به نوشته الریاضیه، مانچو در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر قرار باشد در هر بازی پنالتی از دست بدهیم نمی‌توانیم به پیروزی برسیم.

او درباره اینکه چرا سالم الدوساری پنالتی را از دست داد، گفت: من نمی‌دانم. از خودش بپرسید. ما در دیدار اندونزی و بحرین دو پنالتی از دست دادیم که اگر گل شده بودند اکنون ۹ امتیازی بودیم. شما به بازی نگاه کنید! مالکیت توپ ما ۸۷ درصد بود و این نشان می‌دهد که شایسته پیروزی بودیم.

مانچینی در ادامه صحبت‌هایش گفت: با آنکه هر چه مهاجم داشتیم به بازی گرفتیم اما در کارهای هجومی مشکل داریم. ما بدشانس بودیم و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. آسان است که از سرمربی تیم انتقاد شود اما بازیکنان هم مسئول‌اند. آنها باید بهتر ظاهر شوند.

مانچینی در پایان از باشگاه‌ها هم انتقاد کرد و از آنها خواست که به بازیکنان جوان عربستانی بیشتر فرصت بازی بدهند تا در تیم ملی با اعتماد به نفس بازی کنند.

انتهای پیام