مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد:

همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی در تمام استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد گفت: همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.

کلمه نیوز_ حمزه‌علی کوهساری در همایش تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی استان آذربایجان شرقی که در محل کمیته امداد این استان برگزار شد، گفت: ۲ گروه در جامعه هستند که اگر نبودند بسیاری از امور با مشکل مواجه می‌شد.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد یکی از این گروه‌ها را کارآفرینان و فعالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر این گروه نبودند ایجاد اشتغال از سوی دولت برای همه امکان‌پذیر نبود.

کوهساری دومین گروه را خیران و گروه‌های جهادی و مردمی عنوان کرد و افزود: اگر این گروه نبودند، حجم مراجعات برای درخواست کمک به دستگاه‌ها و کمیته امداد افزایش می‌یافت و بسیاری از نیازها بی‌پاسخ می‌ماند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از خیران در همه استان‌ها برنامه‌ریزی شده و بیست و پنجمین مورد آن در آذربایجان شرقی برگزار شد و ظرف ۲ ماه آینده در ۶ استان دیگر نیز برگزار خواهد شد تا به نوعی از فعالیت‌های موسسه‌های خیریه و نیکوکاران قدردانی شود.

کوهساری افزود: پس از اتمام همایش‌های تجلیل از موسسه‌های خیریه، همایش تجلیل از گروه‌های اقتصادی نیز در سراسر کشور برگزار می‌شود تا این گروه‌های اقتصادی که نقش مهمی در اشتغال پایدار مددجویان و توانمندسازی آنها ایفا می‌کنند، تجلیل شوند.

وی با بیان اینکه موسسه‌های خیریه قهرمان ملی در رفع نیازهای مستمندان هستند، گفت: در حضور همه موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی و مردمی باید عهد ببندیم تا دانش‌آموزی به خاطر ضعف مالی از تحصیل محروم نشود، گفتمان ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کنیم و برای اشتغال و مسکن و درمان نیازمندان تلاش کنیم.