به همت خیرین جامعه صیادی شیلات هرمزگان صورت گرفت:

کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه دانش آموزان روشن دل استان هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز-مدیرکل شیلات هرمزگان از کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه دانش آموزان روشن دل استان هرمزگان به همت خیرین جامعه صیادی شیلات هرمزگان با حضور احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان،مدیرکل آموزش و پرورش مدارس استثنایی،مدیر کل نوسازی مدارس استان،معاون صید و بنادر ماهیگیری استان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان و جمعی از جامعه صیادی و مسئولان خبر داد.

در این مراسم احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه جامعه شیلاتی به ویژه صیادان در کنار کسب و روزی حلال توجه خوبی هم به امور خیریه و مسئولیت های اجتماعی دارند این ک مهم جا تشکر داد.

احمد مرادی افزود این مهم اتفاق خوب برای شهر بندرعباس است که امید داریم با همت موجود هم در شیلات و هم در دیگر بنگاه های اقتصادی استمرار یابد.

در ادامه فاطمه جراره دیگر نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اخیر شیلات در حوزه مشارکت های اجتماعی ستودنی است.

فاطمه جراره تصریح کرد:امید داریم کنار ساخت مدرسه و برقراری توازن آموزشی،مدیران خوبی برای نسل آینده از میان روشن دلان نیز تربیت شود.

مسعود بارانی گفت: این مدرسه پیرو اعلام نیاز مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی استان به وجود چنین مدرسه ای در استان هرمزگان و پیرو مشارکت های اجتماعی جامعه شیلاتی استان تصمیم بر احداث آن شد.

وی مشارکت در ساخت ۷مدرسه، آزاد سازی نزدیک به ۶ زندانی جرائم غیر عمد، اهدای کولر به مددجویان بهزیستی ، کمک به سیل زدگان، مشارکت در ساخت راه های دسترسی و روستایی، حمایت از جامعه هنری، ورزشی و فرهنگی استان را بخشی از مشارکت های اجتماعی شیلات هرمزگان در دوسال گذشته خواند.

بارانی با اشاره به اهمیت و ویژگی های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد:امید داریم با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.
وی هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند .

در ادامه رجبی مدیر کل آموزش وپرورش استثنایی به بیان دستاوردهای آن اداره کل در حوزه ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی پرداخت و ضمن تشکر از مشارکت جامعه صیادی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد افتتاح این مدرسه باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان هرمزگان نیز گفت: خوشبختانه جامعه صیادی با هدایت شیلات استان توانسته در سال های اخیر گام های خوبی را در زمینه مشارکت های اجتماعی بردارد.
علی حاجی زاده خاطر نشان شد این مدرسه فضایی به مساحت ۲۲۰متر در قالب شش کلاس و با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد ریال در بندرعباس کلنگ زنی شد.

پایان خبر/