تسهیل در تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل درون شهری با کیفیت

هرمزگان/ کلمه نیوز-شهرداربندرعباس به همراه معاونین مدیران مناطق و مدیر بازرسی شهرداری در سطح شهر وضعیت کمی و کیفی حمل و نقل درون شهری و ایستگاهای تاکسی را مورد ارزیابی قرار دادند.

نوبانی حمل و نقل درون شهری با کیفیت را ضرورت یک شهر رو به پیشرفت دانست و عنوان کرد :شهر بندرعباس برای رسیدن به وضعیت استاندارد در حوزه تاکسی و اتوبوس و ساماندهی ایستگاه ها نیاز به بازنگری افزایش و جانمایی جدید دارد تا تردد در شهر تسهیل شود و آرامش خاطر شهروندان تامین گردد.

شهردار بندرعباس در بررسی  خدمات دهی به مردم در ایستگاهای فلکه برق ،خط گردشی،کمربندی و هوایی ضمن ارزیابی موضوع با رانندگان تاکسی و شهروندان پیرامون حمل و نقل درون شهری گفتگو کرد و نکته نظرات آنها را شنید و از تلاش و‌کوشش همکاران خود و صبوری مردم تقدیر و تشکر کرد.

مهدی نوبانی افزود :شرایط و برنامه ریزی های آتی قطعا در جهت قوت و قدرت بخشیدن حمل و نقل درون شهری بندرعباس است خریداری تاکسی های ون و اتوبوسها در سه سال گذشته همچنین فراهم کردن شرایط برای تعویض تاکسی های فرسوده و افزایش تعداد آنها در همین راستا بوده است.

شهردار خاطر نشان کرد : تاکسی و اتوبوس تسهیل کننده تردد شهروندان در شهر است و به صرفه ترین وسیله ها برای عبور و‌ مرور و جابجایی مردم در تمام نقاط شهر ،به همین خاطر افزایش خطوط و ایستگاه  ها در گام اول باید صورت پذیرد و در گام دوم افزایش تاکسی ها اتوبوس ها و تاکسی ون هاست که پیگیری های لازم در خصوص تحویل بخش دیگری از اتوبوسها و تاکسی ون های خریداری شده صورت پذیرفته است که امیدواریم به زودی بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم.

پایان خبر/