به همت مجمع خيرين تامین سلامت استان فارس؛

آیین نکوداشت دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار پیشین فارس و‌ استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد

فارس_ آيين نكوداشتي به پاس تلاش هاي اثرگذار و حمایت های دكتر «محمدهادی ايمانيه» استاندار پیشین فارس و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور خیریه استان در زمان تصدي استانداري، به همت مجمع خيرين تامین سلامت استان فارس برگزار شد.

کلمه نیوز_ رئیس هیات امنای مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس، برگزاری این آیین و تجلیل از تلاشگران به ویژه اساتید و فعالان برجسته جامعه را سنتی حسنه خواند و فعالیت مجموعه خیرین استان را از معجزات و نشانه های آیات قرآن معرفی کرد.

حضرت آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» تلاش های مجمع خیرین فارس را در کسب موفقیت های استان، بسیار موثر دانست و حضور در جمع خیران استان را موجب مسرت خواند و یاد و خاطره خیرین فقید استان را گرامی داشت.

او با اشاره به الگو بودن مجمع خیرین استان فارس در کشور، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا قدر خیرین جامعه را بدانیم.

استاندار پیشین فارس و عضو هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت فارس در این آیین با بیان اینکه خیران، زندگی خود را وقف مردم کرده اند، تاکید کرد: تلاش کنیم تا همچنان استان فارس پیشتاز امور خیر در کشور بماند.

دکتر «محمدهادی ایمانیه»، خیران را نعمت های الهی برشمرد و دلیل بقای بشر را وجود و نقش تاثیرگذار افرادی همانند نیکوکاران در جامعه عنوان کرد.

او ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات خیرخواهانه خیرین در استان، بر پایبندی در انجام امور خیریه تاکید کرد و راهکارهایی در خصوص مشارکت خیرین در عرصه های مختلف نظیر محیط زیست، مسکن، تأمین آب، اشتغال، تحصیل کودکان و تکمیل پروژه های نیمه تمام ارایه داد.

«لطف الله شیبانی» فرماندار شیراز نیز دیگر عضو این نشست بود که خدمت بی توقع را از ویژگی بارز خیرین فارس برشمرد و خیرین استان را مایه خیر و برکت برای مردم و استان معرفی کرد.

دکتر «علی اکبر رامجردی» مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه این آیین با بیان اینکه خیرین با سرمایه های مالی و با نیت نیک اندیشانه، موجب ترغیب برای مشارکت در امور خیریه می شوند، گفت: انجام اقدامات اجرایی مشترک خیرین و مسوولان استان، الگویی در کشور است.

دکتر «محمدرضا پنجه شاهین» عضو هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین با اشاره به ویژگی‌های دکتر ایمانیه مانند بزرگ منشی، ارایه خدمات مخلصانه و صادقانه به مردم و داشتن تفکر سیاستگذار و جزیی نگرانه، برای او آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید عباس موسوی» مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس ضمن قدردانی از تلاش های دکتر ایمانیه در امور خیریه استان، در خصوص مشارکت خیرین و تلاش های انجام شده در حوزه موقوفات درمانی استان مطالبی عنوان کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیگر اعضای این نشست بودند.

همچنین در این آیین، خیرین و مسوولان موسسه های خیریه استان نیز در خصوص اقدامات و برنامه های خیرین فارس، مطالبی عنوان کردند.

این نشست در سالن ابوریحان مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور مسوولان ارشد استان و دانشگاه برگزار شد.