پلمب سه واحد متخلف در لامرد

لامرد_ در دومین مرحله از گشت های نظارت بر بازار شهرستان توسط مرجع قضایی سه واحد صنفی متخلف پلمب شد.

کلمه نیوز_ کشف و معدوم سازی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم موادخوراکی، پروتینی و گوشت های فاسد و غیرقابل مصرف توسط گشت نظارت میدانی بر بازار شهرستان منجر به پلمپ ۳ واحد متخلف و تشکیل پرونده قضایی در شهرستان لامرد شد.

به منظور برخورد با متخلفین در حوزه گرانفروشی و توزیع اقلام غیربهداشتی و تاریخ گذشته در شهرستان و ضرورت تامین سلامت و امنیت شهروندان، بازدیدهای میدانی از مراکز تولید و پخش مواد خوراکی، رستوران ها و واحدهای عرضه محصولات گوشت و دارو در مرکز شهرستان به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.

در دومین مرحله از این بازرسی و گشت ها از برخی واحدهای صنفی و بازارهای عرضه میوه و سبزیجات، پروتئینی و رستوران های سطح شهر، ضمن کشف و معدوم سازی بیش از ۸۵۰ کیلوگرم موادخوراکی، پروتینی و گوشت های فاسد و غیرقابل مصرف، نسبت به پلمپ ۳ واحد متخلف اقدام و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردیدند.

شهروندان می توانند در صورت هرگونه شکایت در بحث گرانفروشی و عدم عرضه محصولات با نرخ مصوب و مسایل مرتبط با حوزه بازار، گزارشات خود را به دادگستری شهرستان، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس امنیت اقتصادی و اتحادیه های ذیربط در سطح شهرستان، اعلام تا ضمن انجام تحقیقات و بررسی‌ های لازم، اقدامات قانونی  توسط مراجع ذیصلاح صورت پذیرد.

خبرنگار/ محمود صابری زاده