مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

اهدای ۲۰۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی

مرکزی_ کلمه نیوز_ مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه با همیاری نیکوکاران استان مرکزی، اهدای 208 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد صورت گرفت، گفت: به همت نیکوکاران استان مرکزی و با پیگیری های کمیته امداد استان تعداد 208 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد با اعتبار بیش از 5 میلیارد 200 میلیون تومان اهداء شد.

مجید مومنی، با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، اظهار کرد: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایت کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.

وی افزود: در سال گذشته هزارو ۱۸۸ کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۱۶ میلیاردو ۴۶۷ میلیون تومان به زوج های تحت حمایت این نهاد اعطا شد.

مومنی ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.

وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طیق شماره گیری کد:
۰۸۶#*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.