مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه:

تحقق شعار جهاد تبیین برنامه اصلی روابط عمومی استانداری کرمانشاه است

کرمانشاه - کلمه نیوز- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و دولت مردمی سیزدهم، گفت: هدف‌گیری اصلی دوره جدید در مدیریت روابط عمومی استانداری تحقق جهاد تبیین خواهد بود و برای آن طرحی ویژه تهیه شده است.

«عبدالله الماسی» در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه، اظهار داشت: تلاش دولت مردمی، پاک دست و ضد فساد در استان شبانه روزی بوده و می‌طلبد که تلاش برای پوشش رسانه ای این رویکرد جهادی و امیدوارسازی افکار عمومی هم به طور برجسته و ملموس صورت گیرد.

وی افزود: راهبرد خدمت شبانه روزی دولت هنوز در روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها جاری و ساری نشده که انشالله در راستای تحقق شعار جهاد تبیین، روابط عمومی ها و رسانه های استان هم به صورت جهادی وارد میدان شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید مرجعیت رسانه‌ای کشور رسانه‌های داخلی باشد نه خارجی، اضافه کرد: رسانه‌های معاند در عین حال که دشمن را برای تهدید و فشار بیشتر ملت ایران زیر فشار گذاشته اند، همزمان برای مشکلات معیشتی مردم هم اشک تمساح می ریزند و با ادعای دروغ حمایت از ایرانیان، امید آنان را هدف گرفته اند.

وی تاکید کرد که جامعه روابط عمومی و رسانه ای استان باید برای جبران کم کاری های گذشته با انرژی مضاعفی وارد میدان امیدبخشی به مردم کرمانشاه شود و توطئه جنگ شناختی و جنگ ادراکی دشمن را خنثی کنند.

الماسی با اشاره به سابقه خود در حوزه رسانه‌ تصریح کرد: من از جنس رسانه و روابط عمومی هستم و برای تحقق برنامه ها و هدف اصلی خود در جهت محقق سازی شعار جهاد تبیین، از همه همکاران روابط عمومی و رسانه‌های استان طلب یاری می‌کنم و امیدوارم با همراهی همدیگر، انفعال رسانه‌ای در برخی حوزه‌ها به پویایی و فعالیت متناسب با اراده و خدمات جهادی دولت تبدیل شود.