تقدیر تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از شرکت برق فارس

فارس_ آیت‌الله ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ با اهدای لوح سپاس از مدیر عامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس برای اجرای موفق نیروگاه خورشیدی بام آستان حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر کرد.

کلمه نیوز، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام از مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس که با پیگیری مستمر توانستند نقش مهمی در راستای اتمام پروژه ی نصب نیروگاه خورشیدی بر بام ساختمان های شاهچراغ (ع) ایفا نمودند، تقدیر کرد.
یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در آیین تقدیر از کارکنان ، این اقدام را گامی ارزشمند در راستای فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف برق دانست و اظهار داشت: آیت الله کلانتری تولیت معظم آستان مقدس با دوراندیشی و درایت و شناخت صحیح و درست از موقعیت موجود که لازم است همه مشترکان صنعتی و خانگی برای کاهش مصرف و صرفه جویی و مصرف بهینه برق آستین همت بالا بزنند ، پیشقدم شدند و با پیگیری موضوع راه اندازی این نیروگاه خورشیدی یک کار فرهنگی بزرگ را کلید زدند و آغاز کردند و به نیکی بنیان نهادند‌
حقیقی مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس با اشاره به مشوق های وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق در تابستان پیش رو ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته، پاداش مدیریت مصرف ۱۰ برابرشده است و یک مشترک در مناطق عادی و معتدل که حدود ۸۰ درصد از مساحت جامعه ما را به خودش اختصاص می‌دهد، به ازای هر یک کیلووات ساعت صرفه جویی امکان دریافت ۵۰۰ تومان پاداش مدیریت مصرف خواهد داشت. همه این موارد برای رسیدن به نقطه تعادل در مصرف می باشد که امید است امسال راهگشا و سودمند باشد.
وی با یاد آوری اینکه ساعات اوج مصرف از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و همچنین از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است افزود: اگر در این ساعات مشترکان از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند تأثیر زیادی در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار خواهد داشت ، این نوع مصرف نیز باید فرهنگسازی شود و امید است نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه و علما و روحانیت و همه کسانی که فرصتی برای تبلیغ و ارتباط با مردم دارند در فرهنگ سازی این موضوع پیشقدم باشند.

لازم به ذکر است ، نیروگاه خورشیدی آستان مقدس شاهچراغ (ع) فروردین ماه امسال با توان ۲۰۰ کیلو وات و شامل ۵۱۲ سامانه ۳۹۰ وات و ۴ دستگاه اینورتر ۵۰ کیلو وات افتتاح شد.