فرصتطلبها دور نامزدها جمع میشوند
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم در وضعیت معیشتی بسیار بدی به سر میبرند، اگر کسی به دنبال کار خیر است، بهتر است به جای آنکه میلیاردی برای نامزدهای انتخاباتی هزینه کند، به فکر کمک رسانی به فقرا باشد. مجتبی ذوالنوری،با بیان اینکه […]
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم در وضعیت معیشتی بسیار بدی به سر میبرند، اگر کسی به دنبال کار خیر است، بهتر است به جای آنکه میلیاردی برای نامزدهای انتخاباتی هزینه کند، به فکر کمک رسانی به فقرا باشد.
مجتبی ذوالنوری،با بیان اینکه نحوه تأمین هزینههای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید شفاف شود، اظهار داشت: هدف، وسیله را توجیه نمیکند و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مواظب باشند تا برای رسیدن به هدف خود در انتخابات، مسیر خلاف و غلطی را انتخاب نکنند.
وی بیان کرد: گاهی اوقات افرادی رانتخوار و فرصتطلب دور نامزدهای انتخابات جمع میشوند و برای آنان تبلیغات میکنند که هدفشان از این کار آن است که در صورتی که نامزد انتخاباتی مورد نظرشان در انتخابات پیروز شود، از آنان امتیازگیری کنند. نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند و بدانند که همواره افرادی هستند که با فرصتطلبی و سو استفاده به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و اگر هم کاری برای نامزدهای انتخابات میکنند، صرفاً به این دلیل است که آنان را وامدار خودشان کنند. اگر نامزدهای انتخابات وامدار فرد و یا جناحی شوند، در صورت پیروزی در انتخابات، قطعاً نمیتوانند از منافع ملی و حقوق ملت آزادانه دفاع کنند.وی متذکر شد: معمولاً زمانی که درباره نحوه تأمین هزینههای انتخاباتی نامزدها سوال پرسیده میشود، آنان میگویند که پویش و کمپینهای مردمی این هزینهها را تأمین میکند در حالی که محور این پویشها و کمپینها هم ستادهای تبلیغاتی همین افراد است و از سوی افراد ثروتمند مدیریت میشود.ذوالنوری ادامه داد: البته حساب مردم عادی برای راهاندازی پویش و کمپین مردمی برای نامزدهای انتخاباتی از این افراد متمول جداست. ما میبینیم که گاهی اوقات دانشجویان، دانشآموزان، روستاییان و یا کسبه محل که به دنبال امتیاز و هدف خاصی نیستند، با هزینههای بسیار کم برای نامزدهای انتخاباتی تبلیغات میکنند.
نماینده قم در مجلس تصریح کرد: در مقابل، کاملاً مشخص است که برخی از شرکتها، کمپانیها و سرمایهداران شاخص در صورت حمایت از نامزدهای انتخابات به دنبال منافع خودشان هستند. بر این اساس، نامزدها باید مراقب باشند و مردم هم باید حتماً به مسئله هزینههای انتخاباتی توجه داشته باشند و آن را رصد کنند. جای تأسف است که برخی از نامزدهای انتخاباتی هزینههای گزافی را صرف تبلیغات خود میکنند و کسانی که این چنین سخاوتمندانه از جیب خودشان و یا دیگران برای تبلیغات انتخاباتی هزینه میکنند، مشخص است که هدفشان خدمت به مردم نیست.
ذوالنوری با بیان اینکه هزینههای انتخاباتی باید کاملاً شفاف و با حساب و کتاب باشد، گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم در وضعیت معیشتی بسیار بدی به سر میبرند، اگر کسی به دنبال کار خیر است، بهتر است به جای آنکه میلیاردی برای نامزدهای انتخاباتی هزینه کند، به فکر کمک رسانی به فقرا باشد.
مجتبی ذوالنوری،با بیان اینکه نحوه تأمین هزینههای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید شفاف شود، اظهار داشت: هدف، وسیله را توجیه نمیکند و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مواظب باشند تا برای رسیدن به هدف خود در انتخابات، مسیر خلاف و غلطی را انتخاب نکنند.
وی بیان کرد: گاهی اوقات افرادی رانتخوار و فرصتطلب دور نامزدهای انتخابات جمع میشوند و برای آنان تبلیغات میکنند که هدفشان از این کار آن است که در صورتی که نامزد انتخاباتی مورد نظرشان در انتخابات پیروز شود، از آنان امتیازگیری کنند. نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند و بدانند که همواره افرادی هستند که با فرصتطلبی و سو استفاده به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و اگر هم کاری برای نامزدهای انتخابات میکنند، صرفاً به این دلیل است که آنان را وامدار خودشان کنند. اگر نامزدهای انتخابات وامدار فرد و یا جناحی شوند، در صورت پیروزی در انتخابات، قطعاً نمیتوانند از منافع ملی و حقوق ملت آزادانه دفاع کنند.وی متذکر شد: معمولاً زمانی که درباره نحوه تأمین هزینههای انتخاباتی نامزدها سوال پرسیده میشود، آنان میگویند که پویش و کمپینهای مردمی این هزینهها را تأمین میکند در حالی که محور این پویشها و کمپینها هم ستادهای تبلیغاتی همین افراد است و از سوی افراد ثروتمند مدیریت میشود.ذوالنوری ادامه داد: البته حساب مردم عادی برای راهاندازی پویش و کمپین مردمی برای نامزدهای انتخاباتی از این افراد متمول جداست. ما میبینیم که گاهی اوقات دانشجویان، دانشآموزان، روستاییان و یا کسبه محل که به دنبال امتیاز و هدف خاصی نیستند، با هزینههای بسیار کم برای نامزدهای انتخاباتی تبلیغات میکنند.
نماینده قم در مجلس تصریح کرد: در مقابل، کاملاً مشخص است که برخی از شرکتها، کمپانیها و سرمایهداران شاخص در صورت حمایت از نامزدهای انتخابات به دنبال منافع خودشان هستند. بر این اساس، نامزدها باید مراقب باشند و مردم هم باید حتماً به مسئله هزینههای انتخاباتی توجه داشته باشند و آن را رصد کنند. جای تأسف است که برخی از نامزدهای انتخاباتی هزینههای گزافی را صرف تبلیغات خود میکنند و کسانی که این چنین سخاوتمندانه از جیب خودشان و یا دیگران برای تبلیغات انتخاباتی هزینه میکنند، مشخص است که هدفشان خدمت به مردم نیست.
ذوالنوری با بیان اینکه هزینههای انتخاباتی باید کاملاً شفاف و با حساب و کتاب باشد، گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم در وضعیت معیشتی بسیار بدی به سر میبرند، اگر کسی به دنبال کار خیر است، بهتر است به جای آنکه میلیاردی برای نامزدهای انتخاباتی هزینه کند، به فکر کمک رسانی به فقرا باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰