شهردار اراک:

تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام پروژه‌های عمرانی در شهرداری اراک به کار گرفته شده است

مرکزی-کلمه نیوز-شهردار اراک در مراسم بهره برداری از راستگرد پژوهش تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام پروژه‌های عمرانی در شهرداری اراک به کار گرفته شده و مسیر خدمتگزاری هیچ وقت بسته نیست و انسداد و بن بست مربوط به منفعت طلبان و فرصت طلبان است.

دکتر علیرضا کریمی در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: مهلت اجرای راستگرد پژوهش تقاطع صیدی ۵ ماه در نظر گرفته شده بود که در زمان مقرر اتمام و زیربار ترافیک رفت. 

وی با بیان اینکه با اتمام بخش راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی این طرح به طور کامل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل شد، افزود: همه ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام پروژه‌های عمرانی در شهرداری اراک به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

کریمی بیان کرد: سال گذشته ۱۴۳ پروژه شهری در اراک تعریف شده بود که از این تعداد تنها بهشی از پروژه سردار مقاومت شهید سلیمانی انجام و بلاتکلیف ماندن طرح‌ها موجب نارضایتی عمومی شده بود، بنابراین طرح هایی که امکان ندارند، نباید اعلام و کلنگ زنی شود.

شهردار اراک ادامه داد: بیشترین پروژه‌هایی که در شهر اراک تعریف و انجام نشده مربوط به دوره پنجم شورای اسلامی است اما در دوره جدید شورا و شهرداری فعالیت‌ها در مسیر خدمت به مردم با جدیت پیش می‌رود.

کریمی عنوان کرد: مسیر خدمتگزاری هیچ وقت بسته نیست و انسداد و بن بست مربوط به منفعت طلبان و فرصت طلبان است.

وی گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک نیز در دستور کار جدی قرار دارد و در موقع مقرر به اتمام و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، در مجموع برای تکمیل و راه اندازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.