مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

مطبوعات بخش مهمی از حاکمیت فرهنگی است

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: شاخص تعامل با رسانه ها همان بندها و مواد قانونی است و در چارچوب قوانین و مقررات این تعاملات سازنده را ادامه خواهیم دید، ضمن اینکه مطبوعات بخش مهمی از حاکمیت فرهنگی است که باید به آن ارج نهاده شود.

دکتر سینا دلشادی در نشست با مدیران رسانه استان مرکزی، افزود: نقدهای سازنده برای خود و اداره کل را هدایایی ارزشمند می دانم و با تمام توان و قدرت تلاش می کنیم مطالبات به حق رسانه ها را پیگیری کنیم و در حد قانون آنها را بدون خروج از مسیر انصاف مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه خطوط قرمز همان خطوط قرمز در قوانین بالادستی است، ابراز کرد: سعیمان بر این است تا با ایجاد اقتدار برای اداره کل فرهنگ و ارشاد آن را به مطبوعات نیز جاری کنیم، هر چند بخشی از این اقتدار را از رسانه ها می گیریم و آنها باید اداره کل ارشاد را در این مسیر یاری کنند.

دلشادی اظهار کرد: امیدوارم با این تعامل سازنده بتوانیم جایگاه ارشاد و رسانه را اقتدار ببخشیم؛ چرا که هر رسانه را یک ظرفیت برای تعالی کشور، نظام و انقلاب اسلامی می دانم و معتقدم اگر کنار هم قرار بگیریم اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در حد توان برای بازیابی جایگاه فرهنگ و رسانه و متعالی کردن آن تلاش خواهم کرد و در این مسیر یاری اهالی رسانه را می طلبم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات بجا مانده از دولت های قبلی است؛ گفت: مسئولیت تمام آن مشکلات را پذیرفته ام و تلاش می کنم تا باری که بر زمین مانده بردارم.

دلشادی در پایان یادآور شد: هر چقدر که فضای مجازی رشد کند هیچوقت جای مطبوعات و مکتوبات محلی را نمی تواند بگیرد چون آنها ثبت و ماندگاری وقایع را انجام نمی دهند و فضای مجازی از آن عاجز است و مطبوعات یک جایگاه بی بدیل است؛ لذا سعی در رفع موانع آن در حد توان داریم.