سرمربی تیم فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک:

تیم فوتبال آلومینیوم اراک، ستاره است

مرکزی-کلمه نیوز-سرمربی تیم فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک، یک تیم ستاره است.

سید مهدی رحمتی افزود: در باشگاه آلومینیوم نمی توانیم پا روی یکسری از مسائل بخاطر سلایق شخصی بگذاریم؛ چرا که تیم ما ستاره است.

وی اظهار کرد: تمام بازیکنان، کادر فنی، مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه برای جذب بازیکنان ساعت ها وقت گذاشته ایم تا با بازیکنانی را که جذب می کنیم قراردادهایی ۲ یا ۳ ساله منعقد کنیم؛ بنابراین جذب بازیکنان با تحقیق و علم صورت گرفته و شاید میانگین سنی تیم برای ۳ یا ۴ سال آینده کمتر شود و این جوان سازی برای تیم مفید است.

رحمتی با اشاره به اینکه جذب بازیکنان تا این لحظه مطابق با نظر باشگاه و شخص من به عنوان سرمربی صورت گرفته است، ابراز کرد: جوانگرایی در تیم سرلوحه کار است و با توجه به قرارداد دو ساله خودم این تیم سال بعد بازدهی خواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک، نیز بیان کرد: تقریبا ۷۰ درصد از جذب بازیکنان مدنظر انجام شده و دو سه گزینه دیگر هم در شرف انجام است.

دکتر محمد رجائیان افزود: برای جذب بازیکنان از ابتدا سقف تعیین شده و سیاست‌های باشگاه از سیاست های هیات مدیره نشات می گیرد؛ لذا باید بپذیریم در شرایط کنونی اقتصادی مردم در جامعه‌، جذب بازیکن با قراردادهای زیاد باعث دلسردی مردم از فوتبال می شود.

وی ادامه داد: در بحث نقل و انتقالات موفق شدیم از انتقال رامتین سلیمان زاده به مس رفسنجان که با بازیکن دیگری معاوضه شد، مبلغی را برای باشگاه سودآوری داشته باشیم و هدف گذاری این است که از جذب بازیکنان و انتقال آنها رقم خوبی به باشگاه جذب شود و هواداران باید آرام باشند و بپذیریم که بازیکنان جوان نیز توانایی بازی در تیم را همچون بازیکنان باتجربه تر دارند.

رجائیان گفت: یکی از صنعت های فوتبال این است که باشگاه بتواند از نقل و انتقال بازیکن استفاده کند.

وی با اشاره به وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک، اظهار کرد: هر چه سریعتر از مسئولان ارشد استان درخواست دارم تکلیف استادیوم ۱۵ هزار نفری را روشن کنند، چرا که شرایط برای میزبانی مناسب نیست و فضای استادیم نیاز به بازسازی دارد و شرکت آلومینیوم پذیرفته بخشی از این کارکرد ها که به باشگاه برمی گردد را انجام دهد و بخشی دیگر هم مطالبه مسئولان استان است که باید انجام بدهند تا بتوانیم بازی ها را در این استادیوم انجام دهیم.