معاون روابط عمومی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح:

جلسه محبان العسکری(ع)، نخبگان، فرماندهان و مدیران استان مرکزی برگزار شد

مرکزی-کلمه نیوز-جلسه محبان العسکری(ع)، نخبگان، فرماندهان و مدیران استان مرکزی در تهران با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از نمایندگان استان مرکزی به‌ویژه آقای علی‌اکبر کریمی و جمعی از فعالان فرهنگی استان مرکزی در حسینیه ابراهیم‌آبادی‌های اراکی‌ها برگزارشد.

سردار داود غیاثی‌ با اشاره به برگزاری این جلسه، پیرامون همکاری‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای، گفتاری و نوشتاری با کنگره امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی مطالبی را مطرح کرد و از برگزاری چنین جلسه‌ای در تهران از نخبگان، رئسا و مدیران و فعالان فرهنگی استان مرکزی تشکر کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف اراک در مجلس شورای اسلامی نیز به بررسی اوضاع اقتصادی گذشته و فعلی و ارائه طرحی برای آینده و پیشرفت اقتصادی ایران پرداخت و گزارشی از صحن مجلس و فعالیت‌های اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حضار اعلام کرد و به سوالات مرتبط با این موضوع که توسط حاضران و نخبگان ارائه می شد، پاسخ داد.

معاون روابط عمومی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین سید حسین شریفی نماینده سابق اراک نیز در این جلسه به طرح خیران مدرسه‌ساز و کودکان بازمانده از تحصیل پرداخت و به عنوان یک کار خیر همکاری مردم شریف استان را در این خصوص طلبید و درباره سازمان خیران که کودکان بازمانده از تحصیل را به تحصیل بازگردانده در سراسر کشور و اراک توضیحاتی به حضار ارائه داد.

وی ادامه داد: در پایان مراسم از فعال فضای مجازی استان مرکزی سرهنگ هدایتی از پیشکسوتان و رزمندگان استان مرکزی با اهدای لوح تقدیری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) به سب فعالیت‌های سایبری و فضای مجازی او تقدیر شد.