مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي:

بهره برداری از اولین پروژه طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت: اولين پروژه طرح جهاد آبرساني در استان مركزي به منظور تامين آب شرب پايدار در سه روستاي ورچه ، مزارع و دره شهر شهرستان خمين با جمعيتي بالغ بر ۹۱۲ نفر به بهره برداري رسيد.

یوسف عرفانی نسب اظهار داشت: فاز دوم مجتمع آب رسانی خشتیجان برای تامین آب ۳ روستای خمین با همکاری گروه مهندسی ۴۲ قدر سپاه با سرعت و کیفیت خیلی خوبی اجرا شد و جا دارد از زحمات و تلاش های سپاه پاسداران به خاطر اجرای این پروژه قدردانی شود.

وی افزود: اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر ۱۶۰ میلیمتر و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت ابدهی ۳ لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال را از جمله اقدامات انجام شده دراین پروژه می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بیان داشت: آبرسانی به ۶۷ روستای استان در قالب پروژه های محرومیت زدایی با همکاری قرار گاه امام حسن مجتبی را با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد تومان در ۵ شهرستان کمیجان ، خنداب ، خمین ، ساوه و شازند در حال انجام است که فاز دوم مجتمع آبرسانی امام زاده خشتیجان اولین پروژه محرومیت زدایی در سطح استان می باشد که امروز به بهره برداری می رسد.