مهمترین وظیفه روابط عمومی ها امیدآفرینی و ایجاد اعتماد است
“بهمن امیری مقدم” روز چهارشنبه در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، افزود: باید جایگاه روابط عمومی ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود.
وی ادامه داد: دستگاه های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند که این مهم را به مدیران شورای اداری استان یادآور خواهیم شد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید جایگاه خود را به خوبی معرفی و مدیران نیز در راستای تقویت این جایگاه به شکل ویژه ای تلاش کنند.
امیری مقدم با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند ارتباط موثر بین ارباب رجوع و سازمان را فراهم کنند، گفت: فعالیت های این مجموعه ها باید به گونه ای باشد که مردم با مسولان احساس صمیمت کنند.
وی اضافه کرد: کرمانشاه باید به خوبی معرفی شود و در این راستا رسانه ها، صاحبان قلم و روابط عمومی ها باید به خوبی ایفای نقش کنند چرا که اجرای این مهم موجب خواهد شد اقتصاد و اشتغال استان شکوفا و چهره زیبای کرمانشاه نیز بیشتر شناسانده شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین علت عقب افتادگی کرمانشاه خوب معرفی نکردن این استان است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تلاش هایی که برای معرفی شایسته کرمانشاه انجام شده، متاسفانه همراهی مناسبی از سوی بخشی از صاحبان قلم و تریبون در این زمینه صورت نگرفته است.
امیری مقدم افزود: ضرورت دارد جایگاه استان کرمانشاه در همه حوزه ها و عرصه ها ارتقا یابد و دستگاه ها باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و روابط عمومی ها در این راستا نقش موثر خود را در تحرک بخشی به جامعه و اطلاع رسانی صحیح از برنامه ها ایفا کنند.
وی با تاکید بر اینکه افراد خلاق، توانمند و کارآمد باید در روابط عمومی ها فعالیت کنند، گفت: روابط عمومی های استان کرمانشاه می توانند سرآمد روابط عمومی های کشور باشند.
استاندار کرمانشاه افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزش ها از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری و همکاری دفاتر ذیربط در حوزه روابط عمومی تخصصی تر خواهد شد و برای ارتقای این دوره ها وکارگاه ها اقدامات لازم انجام می گیرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰