سرپرست سازمان آتش نشانی اراک:

برگزاری دوره آموزشی ساختار و ترکیب ساختمان برای آتش نشانان استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: دوره آموزشی ساختار و ترکیب ساختمان با هدف آشنایی آتش نشانان با انواع سازه ها و مصالح و نیز استاندارد ها و قوانین مربوط به مقاومت مصالح در برابر آتش سوزی، برگزار شد.

آتش پاد سوم محسن فضلی افزود: در این دوره که به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی و با همکاری این سازمان در محل سالن آموزش حوزه معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری برگزار گردید، ۶۰ نفر از آتش نشانان استان با مباحث مربوط به استاندارد ها و قوانین مربوط به مقاومت مصالح در برابر آتش سوزی آشنا شدند.

فضلی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه دوره ها می تواند به آتش نشانان در پیشگیری از حوادث کمک شایانی نماید افزود: برگزاری این دوره به صورت تئوری و کارگاهی بوده و در هفته آتی نیز گروه دیگری از آتش نشانان استان در آن شرکت نموده و مباحث آموزشی را فرا خواهند گرفت.

وی در پایان با بیان این نکته که مدرس این دوره آموزشی معاون آموزش و پیشگیری این سازمان می باشد خاطر نشان کرد: در پایان این دوره آموزشی، برای آتش نشانان شرکت کننده در دوره گواهینامه معتبر آموزشی از سوی دفتر امور شهری و شواراهای استانداری مرکزی صادر خواهد شد.