مدیرکل تبلبغات اسلامی استان مرکزی:

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با دهه امامت و ولایت بیش از هزار ویژه برنامه در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها بامحوریت معرفتی و بینشی و ترویجی از عید سعید قربان در استان آغاز می‌شود.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: برگزاری سلسله جلسات باحضوراساتید، نخبگان و اندیشمندان در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و برگزاری برنامه‌های تبئینی در سطح مساجد و مدارس از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان است.

وی برگزاری برنامه‌های ترویجی با حضور تشکل‌های مردم پایه از جمله هیات‌های مذهبی و دست اندرکاران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج، خطبه خوانی غدیر، برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های صلواتی، اطعام غدیر، تجمع سادات و تجلیل از آنها و راه اندازی کاروان خودرویی از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه عید سعید قربان عید از خود گذشتن و به خدا پیوستن است افزود: همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید قربان هم در بیش از ۶۰ نقطه از استان مرکزی برپا می شود .

وی در ادامه گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه‌های اوقات فراغت نیز در استان شروع خواهد شد که مجموع این برنامه‌ها با محوریت مساجد و مدارس پایگاه‌های اوقات فراغت برنامه‌های مفرح ورزشی، مهارتی و بینشی برای دانش آموزان و جوانان برنامه ریزی شده است.