نظارت و بازرسی از نانوایی ها توسط جهاد کشاورزی خوزستان

مدیر بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، کار نظارت و بازرسی نانوایی ها را برعهده خواهند داشت.

کلمه نیوز – سعید حاجیان مدیر بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه وظایف شورای آرد و نان از این پس بر عهده سازمان جهاد کشاورزی می باشد بیان کرد: با اعلام این دستور، جهت آمادگی بیشتر از نانوایی های مناطق هشت گانه شهرداری اهواز، عملیات راستی آزمایی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفت.

وی افزود: طی عملیاتی از ۶۱۰ نانوایی توسط چهار اکیپ راستی آزمایی شد که حدود ۳۰ نانوایی نیز یا وجود خارجی نداشته و یا با وجود تعطیلی، سهمیه آرد را دریافت می کردند.

مدیر بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در حال حاضر اداره کل غله و خدمات بازرگانی موافقت خود را برای استقرار شورای آرد و نان اعلام کرده است.

حاجیان با بیان اینکه تاکنون ۲ مورد تخلف در حوزه گندم، آرد و نان کشف و گزارش شده افزود: طی دستورالعملی از سوی قرارگاه امنیت غذایی کشور از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه، ۱۳۶ کارخانه تولیدی لبنی، حبوبات، روغن کشی و دیگر کالاهای اساسی مورد سرکشی و بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: با دریافت گزارشی در خصوص فروش گوشت به صورت غیر بهداشتی در یکی از مراکز عرضه گوشت در سطح شهر اهواز بلافاصله بازرسان سازمان به همراه دامپزشکی و پلیس اماکن در محل حضور پیدا کرده و دستور پلمب این مرکز صادر گردید.