اراذل و اوباشان شهرستان کوار عاملین مزاحمت نوامیس بودند

فارس_ فرمانده انتظامی کوار از دستگيری دو نفر اتباع بیگانه اراذل و اوباش كه براي نواميس مردم مزاحمت ايجاد می‌کردند در اين شهرستان خبر داد.

کلمه نیوز _ سرهنگ سیدرحمان هاشمی، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر ایجاد مزاحمت راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت برای نوامیس در یکی از محلات شهرستان کوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند موتورسیکلت را توقیف و راکب و ترک‌‌نشین آن که اتباع بیگانه بودند را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کوار با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمین یک قبضه قمه و یک عدد اسپری فلفلی کشف شد، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل این اراذل و اوباشان، ۲۲ تیغه انواع چاقو نیز کشف شد.

سرهنگ هاشمی، با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده چنین افرادی و یا هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت اقدام شود.