همزمان با میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزیر نیرو در اراک برگزار شد؛

جلسه کارگروه صدای مردم برگزار شد

مرکزی-کلمه نیوز-جلسه کارگروه صدای مردم امروز با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری، نماینده وزارت نیرو و مدیران ارشد شرکت های آب و برق استان مرکزی در مرکز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بررسی مشکلات مردمی در میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، برگزار شد، موضوعات موضوعات مشکل انشعابات، آب شرب تفرش، حق آبه کشاورزان خمین، آب شرب دلیجان، آب صنایع دلیجان و حق آبه کشاورزان منطقه باقرآباد مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: شهرستان دلیجان مشکلی بابت آب ندارد و در صورت نیاز تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: در خصوص روستاهای فراهان دارای آب با کیفیت پایین نیز مقرر شد؛ ظرف ۱۰ روز آینده جلسه ای درشرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل و جلسه ای در خصوص روند پروژه های مرتبط و رفع مشکل کیفیت آب برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یادآور شد: در خصوص مشکلات آبرسانی به شهر فرمهین نیز فاز اول انجام شده و فاز دوم نیز در حین اجرا در حال انجام است.

وی گفت: آشتیان نیز در خصوص طرح ملی مسکن که مربوط به روستای مزرعه نو است و در این خصوص توافقی در فرمانداری آشتیان انجام دادیم و مقرر شد لوله و اتصالات را بنیاد مسکن تهیه کند و بحث اجرا با شرکت آب و فاضلاب استان باشد که تاکنون بنیاد مسکن هیچ اقدامی را صورت نداده است و در خصوص شهر آشتیان نیز بعد از تامین اعتبار انجام خواهد شد.