استاندار مرکزی:

استان مرکزی فردا میزبان رییس جمهور است

مرکزی-کلمه نیوز-استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی فردا جمعه ۳۱ تیرماه میزبان رییس جمهور و اعضای هیات دولت است.

دکتر فرزاد مخلص الائمه در خصوص سفر هیات دولت به استان مرکزی گفت: آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان مرکزی مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قرار خواهد گرفت و در ادامه راهی شهرستان خمین خواهد شد.

وی افزود: پس از ورود رییس جمهور به استان و استقبال از ایشان، آیت الله رییسی در خمین حضور پیدا خواهد کرد و تا این لحظه برنامه دیدار مردم خمین با رییس جمهور برنامه ریزی شده و بازدیدهایی نیز در شهرستان انجام خواهد شد و پس از آن رییس جمهور در مرکز استان حضور پیدا خواهد کرد و بازدیدهایی انجام خواهد شد که برخی از آنها سرزده خواهد بود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: سلسله جلسات کارشناسی برای مهیا کردن مقدمات سفر در سه ماه اخیر در سطح استان و کشور برگزار شده و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت اجرایی رییس جمهور به استان سفر کرده و از نزدیک بسیاری از طرح ها در سطح استان را مشاهده و کنترل کرده اند.

مخلص الائمه یادآور شد: جلسات کارشناسی نهایی در حوزه معاونت اجرایی ریاست جمهوری با حضور مدیران ارشد استان و همچنین در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار و پیش نیازهای سفر نهایی شد و ترتیبات کار با محوریت معاونت اجرایی حوزه ریاست جمهوری شکل داده شد تا در نهایت وقتی سفر برگزار می شود، حداکثر بهره برداری از آن حاصل خواهد شد.