مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

فعالیت ۱۸۰۰هیات مذهبی در استان مرکزی طی ایام محرم

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۸۰۰هیات مذهبی در سطح مساجد، حسینیه ها و اماکن عمومی طی ایام محرم در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: امسال هم قبل از شروع محرم نشست هایی در سطح شهرستان ها از طرف سازمان تبلیغات طراحی شده که از آن جمله می توان به برگزاری همایش مدیران هیات های مذهبی، مبلغان و مداحان و برگزاری یک همایش به صورت گسترده در خنداب اشاره کرد که در آن سه شهرستان کمیجان، شازند و خنداب در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات نیز می توان به برگزاری همایش در ساوه و سایر شهرستان ها قبل از آغاز محرم ماه و برگزاری دوره های توجیهی و حمایت از هیات های مذهبی جهت نذورات اشاره کرد.

عباسی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با وزارت جهادکشاورزی انجام شده و اقلام مورد نیاز شامل برنج و شکر تامین شده است، گفت: حضور مبلغان در سطح استان و حضور تعدادی مبلغ از قم نیز برای حضور در استان از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری محرم توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: امسال نیز در مدارس، پارک ها و فضای عمومی از جمله در منطقه‌ گردشگری دره گردو یکی از هیات ها موکب برپا خواهد کرد، همچنین در ایام محرم ویژه برنامه دانشگاهیان را نیز خواهیم داشت.