شهردار اراک:

آماده باش کامل مدیریت شهری اراک در پی بی سابقه ترین بارش باران سال ۱۴۰۱، در عصر امروز

مرکزی-کلمه نیوز-شهردار اراک، از بکارگیری کلیه تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آماده باش ایستگاه های آتش نشانی برای رفع هرگونه آب گرفتگی در سطح شهر در پی بارش شدید باران عصر امروز خبر داد.

دکتر علیرضا کریمی در این خصوص گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش های رگباری در شهر اراک و احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب از عصر امروز، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آب گرفتگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمده است.

وی تاکید کرد: نیروی های آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ایستگاه‌ ها و پایگاه‌ های آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل می باشند.

شهردار اراک افزود: همچنین کلیه ماشین آلات، تجهیزات و نیروهای خدمات شهری شهرداری برای رفع هرگونه آب گرفتگی و سایر حوادث احتمالی در سطح شهر، به حالت آماده باش در آمده است.

کریمی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت تداوم بارندگی ها از تردد غیر ضروری در سطح شهر به ویژه حاشیه رودخانه خودداری کرده و چنانچه با مشکل تجمع آب در منازل و معابر رو به رو شدند به ترتیب با دو شماره ۱۲۵ و ۱۳۷ تماس حاصل نمایند تا همکاران ما در اسرع وقت موارد را مرتفع کنند.

لازم به ذکر است شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.