مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

بازیکنان آلومینیوم از آمادگی لازم برخوردار هستند

مرکزی-کلمه نیوز-مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای حضور در بازی با هوادار تهران از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در بازی فردا پیروز میدان باشیم.

وحید فاضلی افزود: از تلاش بازیکنان در تمرینات راضی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم هم در نقل و انتقالات همکاری خوبی داشت.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بنا بر سیاست باشگاه آلومینیوم اراک این تیم نسبت به فصول گذشته، جوان سازی کرد و تلاش شد بازیکن جوان به تیم تزریق شود که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته باشد.

وی اظهار داشت: اکنون میانگین سنی تیم آلومینیوم اراک از ۳۱ به ۲۸ سال کاهش یافته است.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اردوی خارجی برای این تیم برگزار نشد، ۲ اردوی داخلی داشتیم و معتقدیم اردوی خارجی نمی‌تواند در موفقیت یک تیم تاثیر چندانی داشته باشد.

فاضلی افزود: ۲ بازیکن خارجی برای تیم آلومینیوم اراک جذب شده و با این کار دست واسطه‌ها کوتاه شده زیرا با قیمت مناسب با این دو بازیکن قرار داد منعقد شده است.

وی اظهار داشت: برای موفقیت تیم همه باید همکاری داشته باشند، کسب موفقیت فقط با بازیکنان و کادر فنی تیم محقق نمی شود بلکه باید هواداران و اصحاب رسانه هم مشارکت داشته باشند.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اصحاب رسانه در هشت هفته رقابت به تیم کمک کردند و حاشیه سازی نداشتند.

فاضلی، درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه افزود: این رقابت بدون تماشاچی برگزار می شود اما برای ما فرقی ندارد زیرا تیم رقیب، تیمی جوان و یک دست است و قابل احترام است و از معدود تیم هایی است که هوادار ندارد و تیم نوپایی است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال انرور در اراک میزبان هوادار تهران است.