فرماندهی کل انتظامی کشور:

اعتماد مردم به پلیس پس از معلمان، بیشترین اعتماد در جامعه است

مرکزی-کلمه نیوز-فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: اعتماد مردم به پلیس پس از معلمان، بیشترین اعتماد در جامعه است که جای خوشحالی دارد.

سردار حسین اشتری امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک، افزود: استان مرکزی ویژگی‌های خاص با مردم متدین و ولایت مدار دارد و به لحاظ صنعتی و کشاورزی نیز جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و در شاخص‌های امنیتی در جمع بندی استانی صورت گرفته، پیشرفت‌های خوبی در چندسال اخیر داشته و همه شاخص‌ها روبه رشد است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی گام‌های بلندی برای امنیت و آسایش جامعه برداشته و موفقیت‌های آن مورد رضایت فرمانده کل قوا و مردم است.

فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه فراجا در مبارزه با ناهنجاری‌ها و برخورد قاطعانه با مفاسد اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است، ادامه داد: بر اساس قانون، با باندها، شبکه‌ها و گروهایی که مروج فساد بوده برخورد قاطع شده است.

وی بیان کرد: اگر تهدیدات امروز در بخش‌های مختلف رصد شود، در همه حوزه‌ها جمهوری اسلامی با قدرت دفاعی بازدارنده، با اقتدار ایستاده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور یادآور شد: باید در تمامی حوزه‌ها هوشیار بود و برای خنثی‌سازی توطئه های دشمن نیاز به حضور آحاد مردم و مسئولان در میدان است.

سردار اشتری افزود: همه باید مراقب نفوذ و اقداماتی که دشمنان می‌خواهند برای منحرف کردن افکار ملت ایران به کار گیرند، باشند و با حرکت در مسیر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانسنگ نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

وی امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی در جامعه را وظیفه تمامی دستگاه‌ها و ارکان نظام اسلامی دانست و گفت: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب و پیشرفت‌های چشمگیری که در تمامی مسائل به دست آمده است والبته مشکلاتی هم وجود دارد که بخشی از آنها به واسطه تحریم و بخشی ناکارآمدی مدیران بوده اما در مجموع شرایط مطلوب است و بدون شک آینده روشنی، پیش روی کشور است.