مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی:

پوشش بیمه‌ای خدمات ناباروری در تامین اجتماعی

مرکزی-کلمه نیوز-مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و تاکنون 1186 پرونده برای زوجین نابارور بمنظور بهره مندی از خدمات تامین اجتماعی تشکیل شده است.

دکتر روح اله سهرابی در این برنامه که به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش اقدامات شاخص در دولت مردمی سیزدهم تهیه شد، افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) پیرامون مساله فرزند آوری و جلوگیری از حرکت کشور به سمت پیری و پیرو تاکیدات قانونی مندرج در سیاست‌های کلی جمعیت و سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ، خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ابراز کرد: تحت‌پوشش بیمه قرارگرفتن خدمات درمانی مربوط به زوجین نابارور از اقدامات مهم دولت و سازمان‌ است و در این مدت ۱۱۸۶ پرونده ناباروری در استان تشکیل شده است تا زوجین از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

سهرابی ادامه داد: در تولید نسخه الکترونیک رتبه نخست کشور را کسب کردیم ، این در حالی است که در ابتدای شروع طرح در بین ۳ استان آخر بودیم و هم اکنون حدود ۹۷ درصد نسخ به صورت الکترونیکی صادر می شوند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در مهرماه سالجاری افزود: در یکسال اخیر در حوزه منابع انسانی ۱۹۰ نفر در بخش های مختلف جذب و بکارگیری شده اند ، در آزمون استخدامی سالجاری نیز مجوز جذب ۱۱۳ نفر صادر شده است.