مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن:

افزایش قیمت بلیت دربی اصفهان را ناشی از مسائل اقتصادی است

اصفهان_ مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن افزایش قیمت بلیت دربی اصفهان را ناشی از مسائل اقتصادی دانست و گفت: به هیچ وجه بحث عدم حضور هواداران سپاهان در کار نبوده و بحث درآمدزایی و شرایط اقتصادی برای همه تیم‌ها مطرح است.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن افزایش قیمت بلیت دربی اصفهان را ناشی از مسائل اقتصادی دانست و گفت: به هیچ وجه بحث عدم حضور هواداران سپاهان در کار نبوده و بحث درآمدزایی و شرایط اقتصادی برای همه تیم‌ها مطرح است.

محمدمهدی رمضانی، شامگاه (یکشنبه، ۱۳شهریور) در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در خصوص افزایش چشمگیر قیمت بلیت‌های این بازی، اظهار کرد: تعیین قیمت بلیت در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ۲ باشگاه و مسئولان برگزاری مسابقه بوده است. بحث عدم حضور هواداران سپاهان نبوده و بحث درآمدزایی و شرایط اقتصادی است که برای همه تیم‌ها مطرح است.

وی با اشاره به قیمت ۱۵۰ هزار تومانی بلیت این دیدار، تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن نیز هزینه زیادی برای برگزاری مسابقات متحمل می‌شود. با توجه به جمع‌بندی که انجام شد، قیمت بلیت‌ها تغییر کرد. این بازی حساسیت ویژه‌ای از بابت جمعیت تماشاچیان داشت و در مورد این‌که تصمیم جدیدی گرفته شود یا خیر هنوز نمی‌دانیم و مسئولان دو باشگاه باید در این باره تصمیم جدید بگیرند.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد: در جلسه امروز نمایندگان دو باشگاه حاضر بودند و اینکه چرا با قیمت دیگری توافق نشده، نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم و تنها دلیل، مسائل اقتصادی است.

با توجه به اعلام قیمت ۱۵۰ هزار تومان برای این بلیت دیدار، با توجه به اینکه علاقه‌مندان و هواداران از تمام اقشار جامعه هستند، آمدن یک خانواده ۴ نفره حداقل ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

در دربی اصفهان ۱۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر خواهند آمد که هر کدام از دو تیم سهم ۵۰ درصدی از این تعداد دارند.