نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

رفع نیاز افراد با محدودیت یک خیر مضاعف است

اصفهان_ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که نوعی محدودیت دارند کمتر مورد توجه هستند، اگر نیاز این افراد برطرف شود یک خیر مضاعف است.

عباس مقتدایی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مدرسه زنده یاد حاج نصرالله علی نقیان ویژه ناشنوایان اظهار داشت: ساخت مدرسه یا اماکن عام‌المنفعه خیر ماندگاری برای افراد است که تا سال‌ها برای نام فرد می‌ماند.

  • وی با بیان اینکه مدرسه محل خیر است، افزود: کسانی که نوعی محدودیت دارند کمتر مورد توجه هستند، اگر نیاز این افراد برطرف شود یک خیر مضاعف است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقف در خوراسگان از گذشته مرسوم بوده است، ادامه داد: از گذشته افراد در این منطقه زمین‌های خود را برای مدرسه وقف می‌کردند و خیران خوراسگان زبانزد بودند.

مقتدایی تاکید کرد: همواره در جلسات ملی گفته‌ام که اصفهان خیران زیادی در سراسر کشور دارد و بخشی از این دسته خیران مدرسه ساز هستند که در کشور پررنگ بوده‌اند.

وی اضافه کرد: باید تمام توان اصفهان در جهت تحصیل و علم باشد، الان ایران پیشرفته کرده و موجود زنده به فضا می‌فرستد یعنی صدها علم تلفیق کرده و پیشرفت کرده‌ایم، عرصه‌های دفاعی، پزشکی، هسته‌ای و فناوری‌های نو ممتاز است و بقیه کشورها خواستار این تکنولوژی‌ها هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مشکلات را در داخل می‌گوئیم اما پیشرفت‌های پررنگی بعد از دفاع مقدس داشتیم که باید بیان شود، الان ایران در بیو تکنولوژی، هوافضا و مهندسی پزشکی جایگاه ویژه در جهان دارد.