افتتاح یک جشنواره با مستند زندگی سلنا گومز

گروه فرهنگی:مستند «سلنا گومز: ذهن من و من» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره موسسه فیلم آمریکا انتخاب شد. موسسه فیلم آمریکا روز گذشته ۱۵ سپتامبر اعلام کرد اولین نمایش جهانی فیلم «سلنا گومز: ذهن من و من» قرار است در تاریخ ۲ نوامبر امسال  آغازگر سی و ششمین دوره جشنواره موسسه فیلم آمریکا (AFI)  باشد. […]

گروه فرهنگی:مستند «سلنا گومز: ذهن من و من» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره موسسه فیلم آمریکا انتخاب شد. موسسه فیلم آمریکا روز گذشته ۱۵ سپتامبر اعلام کرد اولین نمایش جهانی فیلم «سلنا گومز: ذهن من و من» قرار است در تاریخ ۲ نوامبر امسال  آغازگر سی و ششمین دوره جشنواره موسسه فیلم آمریکا (AFI)  باشد.

باب گازل رییس و مدیرعامل موسسه فیلم آمریکا در بیانیه ای گفت: این بنیاد مفتخر است که دوره امسال فستیوال موسسه فیلم آمریکا با مستند «سلنا گومز: ذهن من و من» آغاز به کار کند، فیلمی که به اندازه شخصیت سلنا، قدرتمند است. سلنا یک نیرو و قدرت جهانی در هنر و سرگرمی است و ما مفتخریم که با او، الک کشیشیان و کمپانی اپل در این کار شریک شویم.

مستند «سلنا گومز: ذهن من و من» به کارگردانی آلک کشیشیان است که پیش تر درباره مدونا نیز فیلم ساخته بود. این فیلم به بررسی ظهور گومز به عنوان یک بازیگر و خواننده، همراه با بحران های شخصی اش در طول زندگی می پردازد.سی و ششمین دوره جشنواره موسسه فیلم آمریکا قرار است بین روزهای ۲ تا ۶ نوامبر امسال برگزار شود.