طنین زنگ روز غنچه ها در پیش دبستانی های سراسر فارس

فارس_ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به همه ی مربیان و همکاران توصیه می کنم که علاوه بر ارائه محتوای کلاس ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه از داشته باشند.

کلمه نیوز _ محمدخلیل عسکری در ویژه برنامه روز غنچه ها به‌مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در پیش دبستانی شهید داورپناه ناحیه سه شیراز ضمن اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در جامعه گفت: هدف گذاری ما برای حضور نوآموزان در پیش دبستانی یک و دو به ترتیب ده هزار و پنجاه هزار نفر برنامه ریزی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تدوین فلسفه کودک گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودک که از سن صفر تا شش سالگی را شامل می شود، در آموزش و پرورش تشکیل شد که در بخش آموزش ابتدایی مدیریت می شود.
عسکری با اشاره به برنامه ریزی فعالیت ها در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد: اولیا به حضور فرزندان خود در پیش دبستانی ها اهتمام داشته باشند.
وی با بیان حدیث “علم در کودکی همانند نقش روی سنگ ماندگار خواهند بود” افزود: به همه ی مربیان و همکاران توصیه می کنم که علاوه بر ارائه محتوای کلاس ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه از داسته باشند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این برنامه گفت: مدارس بصورت حضوری بازگشایی می شود.
عبدالصمد موسوی ضمن گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته ی دفاع مقدس گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا اولیا نقش معلم گونه در کنار آموزش و پرورش ایفای نقش داشتند که تقدیر و تشکر می کنم.
لازم بذکر است این ویژه برنامه همزمان در بیش از دو هزار و ششصد پیش دبستانی سراسر استان فارس برگزار شد.